Te Araroa: Den 6 – Ohariu Valley – Wellington

Sobota 9. prosince 2017
Vstal jsem v 6:15. Vyrazil jsem v 7:35. Mohlo to být i lepší, ale docela to jde.
Je pod mrakem. Na začátek tu máme 5 km po asfaltce převážně z kopce.
Pak dojdu na křižovatku s hlavní silnicí. Jen ji přejdu a pokračuju po další menší asfaltce. Tak se pomalu mění v polňačku, až je z toho cestička stoupající vzhůru.
Přede mnou je pár set metrů stoupání na Mt. Kaukau. Šíleně fučí. Občas skoro nejde jít. Otevírá se pohled na Wellington a sousedící moře.
Další cíl je Botanická zahrada ve Wellingtonu. Ale nějak ne a ne se tam dostat. Cesta je furt různě nahoru a dolů.
V zahradě si dávám konečně obědovou pauzu – je poledne a mám za sebou 20 km. Pak je to ještě pár km dolů do centra a po nábřeží. Odbočuju k hostelu – je jen pár set metrů mimo stezku. Ubytovávám se shledávám se se svojí taškou.
Mám tedy za sebou dnes 26 km a zbývá mi ještě asi 12 km přes takové městské parky a kopečky až úplně na jih, kde stezka končí – dál pokračuje na jižním ostrově.
Takže se převléknu do druhých trenek a jdu si ten zbytek zaběhnout. Bylo to hezké, akorát teda některý úseky byly brutálně strmý, že jsem je raději šel.
Konečně jsem na jižním cípu ostrova.
V obchůdku kupuju plechovku koly a autobusem se vydávám zpět k hostelu.
Dávám sprchu, přepírám věci a vařím zbylé tortellini. Pak se pustím do studia toho, co mě čeká na jižním ostrově. Nebude to lehké. Na prvních asi 16 dní musím nakoupit jídlo předem a poslat balíčky na 4 různá místa. Teprve pak narazím zase na nějaký obchod. Strávil jsem nad tím asi 2 hodiny a výsledkem je, že mám napsané, kolik dní jídla musím poslat na které místo. Zítra nakoupím a v pondeli ráno pošlu.
Jdu spát o půl 10. Venku pořád šíleně fouká. Nemůžu zaspat, jak jsem nervózní z toho zásobování jídlem.
26 km chůze plus 12 km běh, stoupání 930 m plus 441 m. Celkem 181 km.