Te Araroa: Den 20 – Hanmer Springs – Boyle Village – Hope Kiwi Lodge

Sobota 23. prosince 2017
Vstávám asi v 7. Jdu se dolů do kuchyně nasnídat. David už je tam. Snídám pomalu, nikam nespěchám.
Vyrážím. Je 8:45. Jdu stopovat společně s Němkou Karin. Jdeme na kraj vesnice a pak to trvá asi půl hodiny, než se nám zadaří. Zastaví nám holka z Londýna, co pracuje v Christchurch jako tesař. Jede tím správným směrem, takže nás zavede až k Boyle Village, super.
V 10:10 začínáme výšlap. Velice brzo vidím, že Karin půjde pomaleji, tak se s ní loučím, uvidíme se na chatě.
Cesta je prve trochu komplikovaná. Veliké řečiště, stezka nejasná, občas nějaké brodění. 2x je to větší řeka. Naštěstí je relativně sucho, takže se to dá.
Pak se stezka spojí s jinou stezkou, co vede od silnice, a už je to lepší cesta. Když mám za sebou 11 km, tak dávám obědovou pauzu.
Pak to hodně vede lesem. Trochu do kopce. Až ve 14:45 dorážím k Hope Shelter – staré malé chatce.
Odtud je to ještě asi 7 km. Je to docela příjemná cesta, akorát kdyby nebyl takovej hic. Po cestě se procházím kolem stáda krav. Naštěstí přede mnou utíkají.
Asi v 16:40 dorazím k chatě Hope Kiwi Lodge. Je to velká chata s plotem okolo. Luxus.
Jsem tu chvíli sám. Pak přijde Karin a jeden Kiwi z Aucklandu. A v 7 přijdou Kanaďani. A pak ještě Francis. Takže je nás tu 6. Zajímavé je, že podle Intentions Book před náma je akorát Luke a pak 3 dny nikdo.
Je půl desáté a jdu spát.